čtvrtek 16.5.2019

den konání

9 - 17 hod

čas konání

 Proč?

Digitální a technologické inovace převracejí naruby naše životy, zvyky a hodnoty, mění svět, jak jsme jej po dlouhá desetiletí znali. Způsobují zlom ve všech oborech. Mění se také zákazníci a s nimi se proměňují tradiční obchodní modely a způsoby podnikání. 

Digitální transformace nemilosrdně prokázala, že umí v byznysu  zamíchat pořadím hráčů na trhu včerejší outsider může nečekaně a rychle vystřídat dosavadní jedničku a říci si o peníze a přízeň jejích zákazníků.

Tempo změn je tak závratné, že některé novinky ani nestíháme pojmenovat, natož pochopit. Je často nad síly jednotlivců i firem udržet si přehled o změnách ve vlastním oboru, natož mimo něj.

Stojí proto za to myslet na budoucnost ale jednat už dnes. Nechte se inspirovat těmi, kteří jsou dnes v digitální ekonomice úspěšní. Uvidíte, že se vám to vyplatí.

 

O čem?

Skvělí řečníci a odborníci na stáncích vás svižnou formou seznámí s novými trendy, technologiemi, vizemi, projekty, obchodními strategiemi a modely, zkušenostmi a příklady z praxe z různých oborů retailu:
rychlé občerstvení, kavárny, maloobchod, finance, reality, výuka, logistika nebo mobilita.

Poradí vám, jak nezaspat dobu a využít příležitosti, když nové technologie zásadně a rychle mění svět byznysu i retailu.
Dozvíte se, jak se odlišit, získat náskok a rychleji růst díky efektivnímu využití obchodních dat a zákaznické zkušenosti.

 

Pro koho?

Pro všechny, kteří odpovídají nejen za sebe, ale i za svou firmu a spolupracovníky a za jejich budoucnost. Pro ty, kteří nechtějí zaspat dobu, chtějí si udržet přehled a tempo a být o krok napřed.

Pro podnikatele, majitele a provozovatele maloobchodních značek, obchodníky, top manažery (CEO, CIO, CDO, COO, CFO), personalisty, ekonomy, marketéry, dodavatele, investory, specialisty, poradce, učitele a studenty. Pro jednotlivce, malé i větší firmy, řetězce a franšízové sítě z nejrůznějších oborů maloobchodního podnikání. 
 

Co?

Můžete absolvovat přednášky, panelové diskuze, interaktivní debaty, u stánků získat informace, konzultace a ukázky. 

Setkáte se s novými a zajímavými lidmi, získáte nové osobní i obchodní kontakty a oživíte a upevníte ty dřívější a vůbec - dáte ostatním o sobě vědět.
K tomu připočtěte skvělé občerstvení a ochutnávky od předních gastronomických a nápojářských značek.
 

  Kdo?

Inspirativní řečníci – zkušení, úspěšní a dobře informovaní odborníci, podnikatelské a manažerské osobnosti, vizionáři a lídři, inovátoři a transformátoři z různých oborů retailu.

Ti, kteří se dobře orientují v tom, co se děje, mají praktické zkušenosti a vidí dále do budoucna. Ti, kteří se na trhu už dnes chovají tak, jak se většina ostatních bude chovat teprve zítra.

 

 
 
ZAMĚŘENÍ KONFERENCE
  
Program je zaměřen na tři významné trendy v retailu a jedno téma všeobecné:

Digitální transformace
Jedním z nejvýraznějších témat dnešní doby je nástup digitální ekonomiky a s ní spojený fenomén digitální transformace.
Digitalizace je megatrend, kterému čelíme, a který jsme ve velkém vpustili do našich osobních a firemních životů. Jde o globální ekonomický jev a radikální výzvu dneška, které už se žádná firma dnes nemůže vyhnout.  
 
  Dozvíte se, jak dělat věci jinak, jak můžete překlenout mezery v digitální obchodní strategii ve vašem odvětví.
Získáte přehled o tom, jak využít nové technologie, obchodní modely a strategie, koncepty a platformy a organizační struktury,  abyste uspěli a posílili svou konkurenceschopnost.  

Proměna dat na byznys
Výsledky analýzy obchodních dat pomáhají lépe porozumět přání a chování zákazníků i zaměstnanců, pružněji reagovat na změny a nabídnout lepší a individuálnější nabídku i zákaznickou zkušenost.
 
Dozvíte se, jak využít sílu svých zákaznických dat a zvýšit svou ziskovost, odlišit se a vyniknout, posílit svou pozici na trhu a dosáhnout spokojenějších zákazníků i zaměstnanců.
 

Zákaznická zkušenost
 Žijeme ve věku zákazníka a ten dnes čeká více za méně. Cena a kvalita pro něj vždy nejsou těmi rozhodujícími faktory.
Do popředí se dere zákaznická zkušenost, tedy např. to, jak se zákazník během nákupu cítí a jak bylo o něj postaráno.
 
Dozvíte se, co všechno tvoří zákaznickou zkušenost a jak ji efektivně využít jako zásadní faktor odlišení a získání konkurenční výhody v oboru, který se vyznačuje vysokou konkurencí ke zvýšení prodejů a udržení zákazníků i zaměstnanců. 
A dozvíte se také, jak nové technologie dokáží zákaznickou zkušenost výrazně vylepšit.
 
 
Život v době datové
Vedle čistě byznysových témat si všimneme také obecných otázek „dnešní doby datové“: Jak se v digitálním světě orientovat a udržet tempo se změnami a trendy? Jak být konkurenceschopný jako firma i jako jedinec? Jak jít s dobou, ale zůstat sám sebou? Jak se v digitálním světě prezentovat?
Jak se vyrovnat s rozdíly digitální gramotnosti? Jak zvládat závislost na komunikačních technologiích? Po čem toužit a kdy říci dost?
Jak se z toho nezbláznit?
 

 

PROGRAM KONFERENCE

 8:00 – 9:00 
registrace
ranní káva, občerstvení, prohlídka stánků a networking

9:00 
Zahájení konference

 Digitální renesance obchodních konceptů a sítí, franchisingu a sdíleného podnikání

Jaroslav TAMCHYNA | ředitel, kouč, konzultant | Český institut pro franchising

Desatero mýtů o budoucnosti
Tomáš KRÁSNÝ | CEO a spolumajitel | blue event

Přerod firmy řízené přes excel na podnik řízený daty
Aleš FOJTÍK | Client Solutions Leader | Datasapiens

Proč roste význam zákaznické zkušenosti?
Lukáš CINGR | manažer týmu zákaznické zkušenosti | KPMG Česká republika

Deset trendů pro zákazníka budoucnosti  
Tomáš JINDŘÍŠEK | Managing partner | DARKSIDE  

 10:30 – 11:00
přestávka – káva, prohlídka stánků a networking

 Největší česká franšíza vyzvala na souboj Českou poštu  
Simona KIJONKOVÁ | zakladatelka a spolumajitelka | Zásilkovna a Paketa Group

Digitalizace lidské touhy
Tomáš SEDLÁČEK | filosof, ekonom a publicista

Diskuse a otázky z publika

12:00 – 13:00
přestávka – oběd, prohlídka stánků a networking

 13:00 – 14:00
panelová diskuse lídrů velkých českých digitálních hráčů   
"Hledání digitálních cest k vynikající zákaznické zkušenosti"
Jak se díky zapojení nových technologií svět podnikání mění – důkladně a zrychleně? Jak digitalizace transformuje retail? Recept na úspěšnou digitální transformaci firmy. Cesta k dosažení vynikající zákaznické zkušenosti. Tři doporučení a tři varování.

Petr BENA | Sales & Purchasing Director | Alza
Martin KASA | spoluzakladatel a spolumajitel, CEO | Pilulka.cz  
Ondřej KRÁTKÝ  | spoluzakladatel a spolumajitel, CEO | Liftago
Marek MACURA | produktový a obchodní ředitel | M&M Holding

Starbucks prodává zážitek, a k tomu i výbornou kávu!  
Petra KOLÁŘOVÁ, HR manager | Lukáš PORAZIL, Regional Manager | Starbucks Česká Republika (AmRest)

Fruitisimo a digitálně laděná radost  
Jan HUMMEL | spoluzakladatel a spolumajitel, CEO | Fruitisimo

KFC ČR - efektivním využitím hlavních trendů k zajištění růstu a pozitivní zákaznické zkušenosti
Libor HUBÍK | KFC President CZ/Austria  | KFC (AmRest)

15:00 – 15:30
přestávka – káva, prohlídka stánků a networking

Digitalizovaná a sdílená ekonomika: právo nebo džungle? 
Jiří CTIBOR | právní specialista na obchodní právo a franchising |  Z/C/H Legal

Coworking – fenomén digitálního věku. Pro koho a proč?
Pavel PŘIKRYL | spoluzakladatel a spolumajitel, CEO | Opero

Digitalizace a gamifikace tréninku a školení
 Kateřina PETRÁNKOVÁ Account Director Customer Experience & Training  | IPSOS

16:30  
závěr konference

moderuje
Jaroslav TAMCHYNA | ředitel | Český institut pro franchising

 

 

 

INFOSTÁNKY

Součástí konference jsou jednoduché infostánky rozmístěné po obvodu konferenčního sálu.

Zde si mohou účastníci konference během přestávek individuálně prohlédnout a vyzkoušet zajímavá řešení, aplikace, promluvit si osobně s odborníky a získat podrobné informace.

 

DYNED
představí revoluční digitální výukovou aplikaci v telefonu pracující na bázi umělé inteligence a NLP, která dokáže naučit a procvičovat mluvenou angličtinu

 

feedTRACK / Market Vision
předvede online aplikaci feedTRACK, která sbírá a analyzuje zpětnou vazbu od zákazníků, a spolehlivě zajistí, že se podnět dostane ihned ke správným lidem ve firmě a bude efektivně zpracován

 

HARLEY-DAVIDSON

představí krásný, výkonný (a reálný!, oof-line) (ná)stroj značky H-D, na který si lze sáhnout, který vytváří supersilný zákaznický zážitek

 

KNIHA VÝHOD
představí nejrozsáhlejší tuzemskou mobilní aplikaci s kupóny, která představuje benefitní a věrnostní program na klíč 

KPMG
seznámí s programy a studiemi, které mezinárodní poradenská společnost nabízí v oblasti digitální transformace, zákaznické zkušenosti nebo analýzy zákaznických dat

 

OKSYSTEM
bude prezentovat novou verzi platformy pro bezpečnou komunikaci Babelnet, která jako jediná využívá blockchain a vylepšený informační systém OKbase, který využívá velké množství obchodních řetězců

 

ROBEETO
ukáže moderní digitální platformu pro objednávání řemeslníků

 

RETAILBOOK
přinese komplexní přehled o českých a slovenských shopping centrech, retail parcích či obchodních domech a to včetně nájemců.

 

ZÁSILKOVNA
představí nejpočetnější franšízu u nás a
poradí, jak zvýšit tržby i počet zákazníků

 

CATERINGOVÉ STÁNKY 
FESTIVAL CHUTÍ A VŮNÍ

Konferenci doprovází cateringové stánky reprezentující špičkové speciality známých franšízových a síťových značek.

Dohromady tvoří pop-up foodcourt, jaký nikde jinde nenajdete.  

 

BAGETERIE BOULEVARD
nabídne vynikajících čerstvé bagety a wrapy přímo z originálního BOXU 

 

FRUITISIMO
svými čerstvými šťávami, wrapy a dorty dodá energii a přidá úsměv

 

HOOTERS
dá nám ochutnat pikantní a šťavnatá křidýlka z rukou pověstných „Hooters-girls“

 

KFC
rozpálí a povzbudí naše chutě smaženými dobrotami plukovníka Sanderse 

 

MINIT
dá ochutnat sladké a slané kousky křupavého minipečiva 

 

NESSPRESSO
potěší vůní a osvěží chutí kávy, která dokáže zázraky

 

PIVOVAR BERNARD
zažene žízeň originálním a poctivým českým pivem  

 

PIZZA COMPANY
pozve na pravou italskou pizzu a čerstvě připravené gnocchi

 

PLANET SUSHI
pozve na lahodné kousky z japonské kuchyně

 

Take Eat EZ Foodtruck
nabídne šťavnaté americké burgery podle vlastních originálních receptur

 

T.G.I. FRIDAYS
osladí den fantastickými americkými dezertíky 

 

 

Různé formy kooperace v síti, v mnoha podobách, budou sehrávat stále významnější roli.

Nelze však očekávat, že bude možné používat „včerejší myšlení“ a očekávat, že s ním budeme v čele podnikání i zítra.

 

Alvin Toffler (1928  – 2016)
vlivný americký spisovatel, novinář a futurolog, známý svými pracemi na téma digitální revoluce, komunikační revoluce, korporátní revoluce a technologické singularity.

 

 

  

 

  Proč se zúčastnit?

Otevíráme oči, okysličujeme mozky.
Nabízíme vše podstatné, s nadhledem a v souvislostech.
P
omáháme nezaspat dobu, získat přehled a být o krok napřed.
Pomáháme dát o sobě vědět a potkat nové a zajímavé lidi,
získat nové kontakty a upevnit ty staré.
Pomáháme se z těch změn a novinek nezbláznit.

 


 

Přihlaste sebe a své kolegy už teď.

Zakupte si vstupenku včas, před uzávěrkou!

Uzávěrka závazných přihlášek je mimořádně přesunuta na úterý 14. května 2019 v 20.00 h. Po tomto termínu je možné se přihlásit, ale cena vstupenky se navýší o administrativní příplatek 1000 Kč (bez DPH); u vstupenky Student / Učitel je výše příplatku 200 Kč (bez DPH).

Máte podnikatelské zájmy v oblasti maloobchodu nebo služeb? Chcete vědět, jak efektivně expandovat?

Zajímá vás, které důležité trendy dnes hýbají obchodem a síťovým podnikáním?

Zajímá vás, jak se dnes transformuje současný byznys díky digitálním technologiím a kam směřuje?

Hledáte správnou formuli úspěchu nebo inspiraci pro váš zítřejší byznys, hledáte nový směr pro váš život?

Chcete poznat blíže ty, kteří už léta úspěšně podnikají a následovat je?

Chcete investovat svůj čas a kapitál do franšíz a digitálních řešení, do perspektivních „nehmotných aktiv“?

Hledáte něco, co vašemu stávajícímu podnikání pomůže zvýšit náskok, prestiž, rychlost, velikost, stabilitu, atraktivitu, efektivitu nebo ziskovost?

Buďte ve správnou chvíli na správném místě a se správnými lidmi.
Navštivte konferenci PRO FUTURO!

  • Logo AmRest
  • Logo 4brandsAmRest
  • Logo AMSPR
  • Logo Alza
  • Logo BB
  • Logo Bernardpivo 300
  • Logo Blue Event
  • Logo BrandCloud
  • CAPTAIN CANDY Logo
  • CENTERS DATA Logo
  • Logo CIFRA 300
  • MS Logo
  • DARK SIDE Logo
  • Logo DatasSapiens
  • Logo DynEd
  • Logo FeedTRACK
  • Logo Franchise Club
  • Logo FranKey
  • Logo Fruitisimo
  • HARLEY Logo
  • Logo Hooters
  • Logo Ingenico
  • Logo IPSOS
  • Logo Jansen Display
  • Logo KFC
  • Logo KFC Rozvoz
  • Logo Kniha Vhod
  • Logo KPMG 2
  • Logo Liftago
  • Logo MM Holding
  • Logo Minit
  • Logo Nespresso
  • OKSYSTEM Logo
  • Logo Opero2
  • Logo Pilulka
  • Logo Pizza Company
  • Logo PlanetSushi
  • POPAI Logo
  • Logo Positive
  • Logo Raai
  • Logo Reserve
  • Lofo SparkTech
  • Logo Starbucks
  • Logo TakeAndEasy
  • Logo TGIF
  • Logo Zasilkovna.cz 300x300px
  • Logo ZCH